Data publikacji: 2015-12-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przywróć blask ulubionej torebceKategoria: Moda, LIFESTYLE„Każda torebka mówi coś o kobiecie, do której należy, nawet jeśli ona sama nie zdaje sobie z tego
Informacja prasowa, Wrzesień 2014Lookbook Business w Simple CP– nowa kolekcja jesień-zima 2014/15Praca w biurze nie zawsze musi oznaczać pożegnania z modą. Dopasowane garsonki i buty na prostym słupku nie są jedynym mo
Data publikacji: 2017-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pora na damski weekend!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPrzed nami Dzień Kobiet. Oficjalnie obchodzimy go 8 marca, ale czemu by nie rozpocząć świętowania wcześniej? K
Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bajkowe stylizacje – z tego się nie wyrasta!Kategoria: Moda, LIFESTYLEDzieciństwo to beztroski czas, pełen przygód i historii, do których każdy z nas chętni
Rzut oka na Staffbymaff ? kolekcja wiosna-lato 2014Pióro widoczne w logo marki, kolorowa grafika smokey eye czy biało-niebieskie rysunkowe nadruki ? charakterystyczne elementy z nowej kolekcji Staffbymaffto idealny sposób na nieba
Umiłowanie natury – moda w kolorach ziemiTrendy modowe zmieniają się jak w kalejdoskopie. Czasami odpowiadają na panującą sytuację, innym razem nadają wydarzeniom rytm. Jak zatem zbudować ponadczasową garderobę? Odpowied
Data publikacji: 2019-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prezentacja kolekcji Joseph RibkoffKategoria: Moda, LIFESTYLEW dniu dzisiejszym miała miejsce premiera najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji kanadyjskiej marki Jose
Data publikacji: 2017-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda na deszczowe dni – jesienne must have!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKiedy jesienna aura nie rozpieszcza słońcem, a daje się we znaki rzęsistymi opadami deszcz
Data publikacji: 2020-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najwolniejsze targi polskich projektantów w wersji plenerowej!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWielkimi krokami nadchodzi kolejna edycja targów Jestem Slow, która zwiast
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem