Data publikacji: 2015-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dress code – poradnik dla zagubionych mężczyznKategoria: Moda, LIFESTYLEWłaściwy ubiór wiele mówi o mężczyźnie i może mieć bardzo duże znaczenie w wiel
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesny design w salonach HexelineKategoria: Moda, LIFESTYLEJedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek modowych, Hexeline kończy rok z 22 salonami, któr
Materiały prasowe, 05.08.2014 r.Najnowsza kolekcja OCHNIK już w sprzedaży!Efektowne inspiracje daleką Północą, rozbudowana linia odzieży tekstylnej i odważny flirt z dzianiną ? oto co przygotował OCHNIK na jesienno-zimowe
Data publikacji: 2018-09-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda prosto z Paryża dla każdej z nas!Kategoria: Moda, LIFESTYLEO wyposażeniu naszej szafy w modele prosto z wybiegów wiele z nas może tylko pomarzyć. Jednak j
Kobieco, ale nie wulgarnie.Odczarowujemy zwierzęce motywy w modzieNie brakuje kobiet, które unikają noszenia zwierzęcych printów czy futer, bo obawiają się, że zamiast kobieco będą wyglądać wulgarnie i przesadnie niczym R
Informacja prasowa, 6 listopada 2014ŚWIĄTECZNA KOLEKCJA TALLY WEiJLW te Święta nie bój
Data publikacji: 2014-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MODA W SZCZYTNYM CELU – NOWY T-SHIRT LE GIA Z BOUTIQUELAMODE.COMKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka LE GIA postanowiła wspomóc ofiary konfliktu na Ukraini
Kraków, 20 lutego 2017Informacja prasowa Wólczanka wiosna-lato 2017: kulisy sesjiWiosenne kwiaty, mikro wzory przywodzące na myśl klimat wakacyjnej beztroski oraz kolory – zarówno subtelne pastele, jak i soczyste nasycone odc
Data publikacji: 2016-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŚWIAT SZALONYCH MOŻLIWOŚCI Z TK MAXXKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 23 marca 2016 r. startuje najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem SZALONE
Data publikacji: 2017-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ubierz swojego mężczyznę na lato – najlepiej tak, żeby myślał, że to jego pomysłKategoria: Moda, LIFESTYLEO tym, że panowie są oporni na wiedzę o modzie