Moda na maxa!Sukienki maxi od sugarfreeSukienka maxi powinna znaleźć się w wakacyjnej walizce każdej z nas. W obecnym momencie to najbardziej uniwersalny i najmodniejszy element garderoby. Nie ma dużo miejsca, a pozwala na tworz
Data publikacji: 2019-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenne trendy w Galerii GrafittKategoria: Moda, LIFESTYLESezon wiosenny można już śmiało uznać za rozpoczęty. Kwietniowa pogoda zaczęła nas rozpieszczać,
EAT UR HEART OUT? najnowsza odsłona kolekcji Katy Perry PRISM od marki Claire?sJuż 18 stycznia 2015 r. do sprzedaży trafi najnowsza, piąta już odsłona kolekcja Katy Perry PRISM ? ?EAT UR HEART OUT ?. Zaprojektowana z przymruże
Data publikacji: 2018-04-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylizacje Black & White nie tylko na maturęKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancka biała koszula i czarny dół to podstawa w garderobie każdej kobiety. I choć
Data publikacji: 2020-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Włóż i rusz, czyli shopper bags, które pokocha każda trendsetterkaKategoria: Moda, LIFESTYLEWłóż i rusz, czyli shopper bags, które pokocha każda trendsette
Data publikacji: 2014-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MODA W SZCZYTNYM CELU – NOWY T-SHIRT LE GIA Z BOUTIQUELAMODE.COMKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka LE GIA postanowiła wspomóc ofiary konfliktu na Ukraini
Materiały prasowe, 05.08.2014 r.Najnowsza kolekcja OCHNIK już w sprzedaży!Efektowne inspiracje daleką Północą, rozbudowana linia odzieży tekstylnej i odważny flirt z dzianiną ? oto co przygotował OCHNIK na jesienno-zimowe
Londyn ? kolejny, ważny punkt na modowej mapie świata. To wielokulturowe miasto zaskakuje nas nie tylko kulturą, sztuką czy stylem życia, ale przede wszystkim modą. To Londyn właśnie nie tak dawno uzyskał tytuł nowej stolicy
„EVERYDAY AMAZING” – NAJNOWSZA KAMPANIA MARKI ESPRITWe wrześniu ruszyła najnowsza jesienno-zimowa kampania marki ESPRIT „Everyday Amazing”. Bazuje ona na niesamowitych historiach siedmiu inspirujących
Informacja prasowaWarszawa, 2 lipca 2015 Rusza letnia wyprzedaż marki SOLDMichał Szulc stworzył koncept sprzedażowy, który opiera się na charakterystycznym stylu sportowym stylu streetwear. Kolekcja wiosna-lato 2015 to propozy